fredag 18. mai 2012

Botanisk sett er dette urter



                                                                                                                                                                                    I dag er det "Fasinert av plante dagen", så vet man det!
Jeg hørte dette på radioen og da lærte jeg at alt av planter er urter, alt med bark er trær.




Tulipaner lar jeg meg fasinere av, de er så nydelige der de står at jeg vil helst ikke plukke dem inn,
Men det gjør jeg jo!

Det er ikke bare fargene som skiller, men de ulike fargene på hver enkelt tulipan og formen.
Den kan være spiss og rund, være enkel eller dobbel, et uendelig utvalg av muligheter.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: anonym og skriver det du vil, med hilsen "navnet ditt" og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!