søndag 7. august 2011

Engletrompeter og georginer

 Denne planten "Engletrompeter" er mange år gammel. 
Den er utrolig nydelig og dufter fantastisk.

 Jeg har to, den største har jeg på hjul og det er lettvint når man flytter den inne om vinteren. 
I fjor var det en dag den hadde 53 som blomster den dagen!
Fantastisk plante!
Jeg har sett de rosa i Tanzania, det skulle jeg gjerne hatt. På plantasjen var det noen i mørk lilla, litt dystre synes jeg. Finnes de i flere farger, vet noen det?

Georgine i full blomst i potte, den hadde trengt mere plass.
Oliventreet har jeg også på hjul, greit og få det ut og inn uten å knekke ryggen.

1 kommentar:

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: anonym og skriver det du vil, med hilsen "navnet ditt" og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!