tirsdag 27. september 2011

Vaskekjellern

Regnværsdagene i sommer har jeg brukt til å gjøre ferdig vaskekjellern.
Dette er bare blitt fantastisk, med speil og benk osv !

Slik har det sett ut i mange år, men det har fungert og ikke vært prioritert.
Varmekabler i gulvet og fliser og ellers rot, men funksjonelt.

Bare å få opp platene i taket og  maling hjalp utrolig!
Nå er det bare som en drøm.  For bak mammas gamle gardiner er det.....

  
            Vinter og sportsutstyr                             Til kjoler og sko er det andre

    Vasketrollkjeringa (marionettedukke, laget jeg til et prosjekt, en gang for lenge siden)

     Nå mangler det bare en grov vask og noen skap bak døra så.......
                    er det badet i kjellern som står for tur!

                                       Orden i garderoben gir orden i sjelen er mitt nye slagord.                   

2 kommentarer:

  1. Det er så deilig å få orden i sakene, ikke så mye som skal til bestandig.Og ja det er som man kjenner harmoni og ro i sjela når man får organisert litt, feng shui omhandler vel noe om dette mener jeg? Smart løsning med mammas gardiner;) Hylleplass få man nesten ikke nok av synes jeg.

    Klem

    SvarSlett
  2. WoW! Så flink du har vært. Tror neppe jeg noen gang greier å få slik orden på tingene.
    Nydelige gardiner!

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: anonym og skriver det du vil, med hilsen "navnet ditt" og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!