fredag 15. juni 2018

2.etg på garsjen






Det er ikke så stort rom, men har en flott funksjon, med et stort vindu i sør-vest.
Sola kommer flott inn og varmer.
Tak og vegger er lasert hvite, men det synes ikke på bildene.


Her kan man trekke seg tilbake enten for å slappe av med ei bok, drikke noe eller jobbe.
Jeg har min gamle symaskin stående der, mange muligheter


Det kan se lavt ut, men man må langt bakover for å slå hodet i taket. Det lave taket gir en følelse av romlighet når man sitter ned.


Vår gamle seng fra 80 tallet har blitt redesignet. 
Kappet vekk all dekoren og knotter.Det som er smart er at den har hjul, så skal 
to sove der er det bare å dra den fram.

Gleder meg til jeg skal sove der til sommeren, og luske ut på terrassen i morgensola.
Vi hadde planlagt å sette inn et takvindu til høyre, men det er vi veldig fornøyde med at vi ikke gjorde.
Orange er gjennom-gangs fargen i rommet.
Det måtte noen skarpe farger til, når sofaen og stolene var så mørke.
Bilder og lamper skal opp på veggen, etter hvert.



2 kommentarer:

  1. Jeg rekker ikke å gå inn på alt som kan være spennende, men nå tar jeg altså en titt her.
    Så flott det er blitt! Tenker dere koste dere her i sommer. Lekkert med oransje - det er jo livsgledens farge!
    Dere er kjempeflinke! Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  2. Jeg skal ta og legge inn noen bilder snart fra hva vi har gjort i sommer-høst, men tiden løper fra meg.
    Ja, det var deilig med et sted hvor man kunne slappe av litt og ikke gå, sitte og spise oppi byggingen på stua.
    De orange fargene, i detaljer lyste opp hele rommet, det har du rett i.

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: anonym og skriver det du vil, med hilsen "navnet ditt" og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!