søndag 17. februar 2013

Kule lamper hos FLOS

 Dette var en spesiell og morsom lampe

 Eller kanskje man trenger mange på en vegg

Disse lampene ser kjedelige ut, men sjekk bildet under...

 Slik ser de ut inni! Kule lamper!


Har man et stor rom er jo denne topp!

 Litt mindre utgave. Den var helt hard å ta på, så det må våre noe glassfiber.
Men hvordan skifter man lyspæra?

Ja, noen for enhver smak!
Alt dette finner du hos FLOS på Sjølyst, Oslo
Nå trenger ikke jeg noen lamper akkurat nå, men det er noe av det vanskeligste jeg kjøper.

2 kommentarer:

  1. Lamper er gøy! Jeg har alltid lyst på flere lamper.
    Bare synd de fineste er så dyre.
    Vi har en overdimensjonert lysekrone på stua. Jeg elsker store lamper og denne fant jeg rimelig på Living. Juletreet slåss litt med den hver jul, vi må jo ha et digert juletre også :)
    Men fine lamper er som sagt gøy, lys er spennende!

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig! Men det er vanskelig å finne fine lamper. Det blir for mye likt og kjedeligt i alle kjedebutikkene.

      Slett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: anonym og skriver det du vil, med hilsen "navnet ditt" og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!